Video`s over Sun Myung Moon - Verenigingsbeweging Unificationism Sun Myung Moon Het Beginsel

Video`s over Sun Myung Moon

SUN MYUNG MOON

Video’s over het leven van  Sun Myung Moon

Deze cultuur van vrede, waarin mensen van alle landen, culturen, religies en rassen elkaar vinden en met elkaar samenwerken, staat voor de deur. Wie is de man die zich, als geen ander, al een leven lang inzet voor de idealen van deze nieuwe tijd?

Sun Myung Moon uit Korea is veel meer dan de oprichter van een nieuwe religie. Geen andere religieuze leider heeft zoveel organisaties, instituten en projecten voor wereldvrede en voor het verbeteren van de samenleving in het leven geroepen als hij. Ondanks de onzekerheid van deze tijd en de donkere wolken die zich samenpakken boven ons oude bestel, gloort er volgens Sun Myung Moon een stralende toekomst voor de wereld.

Vader Moon: “De mensheid gaat een nieuw providentieel tijdperk binnen, een tijd waarin de wereld direct bestuurd zal worden door nieuwe hemelse wetten. Het is een tijdperk waarin we, als erfgenamen van God, Zijn hart leren kennen en zullen erven. Het komende rijk is een wereld van harmonie en ware liefde, een wereld waarin wij als verlichte mensen volgens ons geweten zullen leven, aangestuurd door 'natural reason' en gebaseerd op Gods oorspronkelijk plan voor de mensheid”.

Bekijk hier de video over Vader Moon's leven
Klik hier voor nog een video over Vader Moon's leven