Persbericht FWU Nederland - Verenigingsbeweging Unificationism Sun Myung Moon Het Beginsel

Persbericht FWU Nederland

Amsterdam,  18 oktober 2019 / PRNewswire / - Familie Federatie voor Weredvrede en Unificatie (FWU), gewoonlijk 'de Unification Church' genoemd, was diep  verontrust toen wij vernamen dat een gezin in onmenselijke omstandigheden op een boerderij werd gevonden in Nederland. We kunnen bevestigen dat één van de betrokkenen, de heer  Gerrit Jan van D. in het midden van de jaren tachtig korte tijd lid was van onze beweging. Hij verliet de beweging in  1985 en voor zover we weten, begon hij zijn eigen groep. Zijn broer, lid van FWU zei: "Ik heb sinds 1987 niets meer van mijn broer gehoord." Verder hebben wij geen informatie over de andere betrokkene, Josef  Brunner.

Onze  beweging staat voor drie idealen: familie, vrede en eenwording. We zijn dankbaar dat de 6 mensen die in deze tragedie betrokken zijn, zich nu  onder de hoede bevinden van de lokale autoriteiten en bidden dat ze in staat zullen zijn om te herstellen van de ondergane beproevingen met tijd en professionele hulp.

Commentaar:
Voor Informatie: Wim Koetsier, woordvoeder FWU
M: +31-6-33913844 Tel: +31-20-6957440

Gegevens organisatie:
Naam: Familiefederatie voor de Wereldvrede en Unificatie (FWU)
Straat: Argonautenstraat 1
Postcode: 1076KJ